28. travnja 2022. godine u 18 sati u prostorijama Gradskog muzeja Virovitica, koncert će održati trio Helena Lucić Šego, mezzosopran, Tajana Vukelić Peić, harfistica i Srđan Peić, hornist. Pozivamo sve da uživaju u koncertu koji će se prenositi i putem live streaminga.
HELENA LUCIĆ ŠEGO, mezzosopran, rođena u Frankfurtu na Majni. Studirala je germanistiku i komparativnu književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, a u 2005. diplomirala je pjevanje na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Lidije Horvat-Dunjko. Još za vrijeme studija ostvaruje svoj operni debi u zagrebačkom HNK u Puccinijevim jednočinkama “Suor Angelica” i “Gianni Schicchi” i u HNK Osijek kao Cherubino u Mozartovom “Figarovom piru”. Od tada ostvarila je niz uloga u svim hrvatskim opernim kućama: Lola u operi „Cavalleria rusticana“ P.Mascagnija, Mercedes i Carmen u Bizetovoj „Carmen“, 2.dama u Mozartovoj „Čarobnoj fruli“, Messagiera/ Speranza u Monteverdijevom „L’Orfeo“, Pepeljuga u istomenoj Rossinijevoj operi, Orlofsky u Straußovom „Šišmišu“ , Mintje u Bersinom „Postolaru iz Delfta“, Adalgisa u Bellinijevoj operi „Norma“. Pjevala je Ivicu na premijeri Humperdinckove opere „Ivica i Marica“, zatim Floru u Verdijevoj operi “La Traviata”, Marcellinu u Mozartovom “Figarovom piru” i Smeraldinu u operi “Zaljubljen u tri naranče” S. S. Prokofjeva. Kao Rosina u Rossinijevom „Seviljskom brijaču“ nastupala je i u Zagrebu, Rijeci i Splitu. U splitskom HNK nastupala je još kao Siebel u Gounodovom „Faustu”. U Hrvatskom narodnom kazalištu u Osijeku ostvarila je još slijedeće uloge : Nancy u operi “Martha” F.v.Flotowa, Ciesca u Puccinijevom “Gianni Schicchi”, Klotilda u operi “Porin” V.Lisinskog i Adalgisa na premijeri Bellinijeve “Norme”. Usavršavala se na majstorskim tečajevima kod Kammersängerin Bečke državne opere Olivere Miljaković, Axelle Gall (francuska opera), Bernd Weikla, Silvie dalla Benetta-e, Paola de Napolia, Catherine Denley. Vrsna je interpretkinja barokne glazbe , surađivala je sa velikim imenima kao što su Laurence Cummings, Richard Egarr, Martin Gester, Hervé Niquet, Paul Eswood – pod čijim vodstvom je kao solist sudjelovala u svjetskoj praizvedbi Cavallijeve opere “Pompeo magno”. Zapažen nastup imala je na Muzičkom biennalu Zagreb (2004.) u praizvedbi operi Životinjska farma Igora Kuljerića kao Mollie, i na otvorenju Splitskog ljeta gdje je pjevala ulogu Lobela u dramskom oratoriju „Prijenos Sv.Dujma“ J. Bajamontija pod ravnanjem Mo.Dešpalja, te kao Rossinijeva Pepeljuga u češkom Brnu i Fidalma u Cimarosinom “Tajnom braku” u austrijskom Schärdingu. Kao solist surađivala je između ostalog sa zborom i Simfonijskim orkestrom HRT-a, Durbovačkim simfonijskim orkestrom, Zagrebačkom filharmonijom, Riječkom filharmonijom, ansamblom za suvremenu glazbu Cantus i godinama nastupala sa Hrvatskim baroknim ansamblom, kao i sa dirigentima Nikšom Barezom, Lorisom Voltolinijem, Ivom Lipanovićem, Urošom Lajovicem, Antonellom Allemandijem, Johannesom Wildnerom i dr. Docent je na odsjeku za pjevanje na Muzičkoj akademiji u Zagrebu.
Tajana Vukelić Peić, harfistica, svoje glazbeno obrazovanje započinje u Glazbenoj školi Vatroslava Lisinskog u Zagrebu, prof. Biserka Krčelić. Tokom obrazovanja osvaja nagrade na državnim natjecanjima učenika harfe. Paralelno pohađa V. gimnaziju u Zagrebu te nakon toga Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu. U vrijeme studija sudjelovala je u projektu Simfonijskog orkestra Muzičke akademije nagrađenog Rektorovom nagradom 2003. godine. Diplomirala je 2004. godine na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Diane Grubišić Ćiković. Usavršavala se na majstorskim seminarima harfe kod M. Graf, P. Tassini, I. I. Roncea, E. Stoop i Chantal Mathieu. Od 2008. do 2010.godine usavršava se kod prof. P. Tassini na Konzervatoriju J.Tomadini,Udine, Italija. Profesor je harfe na Glazbenoj školi Pavla Markovca u Zagrebu. Surađuje s svim vodećim orkestrima u Hrvatskoj. Kao solist nastupila je uz Zagrebački komorni orkestar u Hrvatskoj i u inozemstvu, te je nastupila i u Francuskoj uz orkestar le Chevalier de St George (Francuska). Održala je brojne solističke i komorne recitale u Hrvatskoj i inozemstvu. Njezini nastupi uključuju koncerte na Bit festu u Makedoniji (2009,2012), na Rio Harp Festivalu-Brazil (2010, 2012,2014,2017,2019.), na festivalu Les Journees internationales de la harpe (2011.)- Francuska, nastupila je u Rimu i Vatikanu (2012) povodom 20 godišnjice priznanja Hrvatske, koncert je uživo prenosio radio Vatikan, nastupila je na World harp congress, Sydney (2014), najvećem svijetskom kongresu harfista, bila je počasni gost na prestižnom natjecanju u Izraelu (2015), nastupila je na festivalu i dodijelila nagradu u Meksiku na međunarodnom natjecanju i festivalu (2016, 2017). Snimala je za potrebe Hrvatskog radija i televizije. Nastupala je u Salonu Očić u izravnom prijenosu Hrvatskog radija. Redovita je članica ocjenivačkih sudova na harfističkim natjecanjima te voditeljica harfističkih seminara u Hrvatskoj i inozemstvu (Budimpešta-Mađarska, 2017, Rab- Hrvatska 2019, Split- Hrvatska 2020, Rijeka –Hrvatska 2022.). Umjetnička je ravnateljica i organizatorica Zagrebačkog harfističkog festivala, međunarodnog harfističkog festivala koji se u Hrvatskoj održava svake godine od 2013.
Srđan Peić, rođen je 1971.g. u Bjelovaru gdje je završio osnovno i srednje glazbeno obrazovanje. Diplomirao je rog 1994. na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi profesora Stjepana Mateića. Dobitnik je nekoliko nagrada na državnim natjecanjima u kategoriji roga i komorne glazbe. Dobitnik je Rektorove nagrade 1993.godine. Djeluje kao hornist u orkestru opere HNK-a u Zagrebu. Kao osnivač u Ad Gloriam brass ansamblu djeluje od 1993. godine te je s Ad Gloriam brass ansamblom odsvirao preko 300 koncerata u zemlji i inozomestvu. U komornom sastavu harfa i rog nastupio je na nekoliko značajnih festivala i koncerata u Hrvatskoj i inozemstvu njegujući tako izvođačku djelatnost hrvatskih skladatelja.